everybody lies.

"unless u starting to grow wings, and having wicked horns and start to fly and bend spoon just using ur brain power, it might gave me the 2nd thought just to reconsider on obeying and listen to ur advise. and thus, keep my life in check. and i have no intention dying :p since u all become gods and devils alike"

- yum, 12.05 pm. 29/11/2011, pinggiran subang.

or bagi yg kurang faham dan bijak bahasa inggerisnya, translasi secara kasarnya adalah berbunyi begini.

"sebenarnya ini adalah ironik. anda seorang manusia, yang anda hakimi itu adalah sorang manusia juga, anda berkata2 untuk tidak menjadi seorang pembenci, tapi dalam masa yang sama anda bukan sahaja tidak bersetuju, malah mengunakan ketidak-setujuan anda itu sebagai perisai untuk anda membenci, anda katakan tidak pada mereka yang membenci, tapi anda juga sebenarnya seorang pembenci tanpa anda sedari, selagi anda seorang manusia, selagi itu anda bukan dan tidakkan berada di tahap di mana anda berhak menasihati saya walaubagaimana sekali pun"

LULZ panjang gila. biasalah. org bodoh mana faham bahasa artistik sarcasm yg aku selalu gunakan. selalunya akan berakhir dengan "yum kalau nak cakap tu ada batas2nya. bukan main cakap je, ingat org lain jugak"

and aku akan reply dengan

"ubat sakit bontot mahupun krim bontot tidak di jual kat sini"

treat stupidity with sarcasm. this is my policy.

schools just make them even stupid time by time.

0 comments: