PANDAINYE AKU *two thumbs UP*

Yo,bace ni dulu before aku explain.Dapat 100++ fwd dari email,sms.


"assalamualaikum wbt..kepada semua sahabat yang dikasihi..jikalau anda mendapat panggilan telefon yang bernombor panjang cth: +62852731520946 dan nombor itu berwarna merah. Diharap sgat jgnlah anda menjawab pgilan itu. Ini kerana di indonesia sekumpulan penuntut ilmu hitam sedang mguji ilmu hitam mereka melalui telfon.jikan ssiapa yang mnjawab pgilan itu akan berbuih dan akan mati selepas itu. di indonesia sudah 9 orang mati dan mlm td di puchong telah mati.ini benar terjadi..tolong sebarkan msg ini..."

Orite.Autopsi dari aku pule :

whoa,dah ade ilmu "ONE MISSCALL" dalam dunia siot.pasni ilmu death note pulak? tulis name kau dalam buku pastu mati? mcm waktu skola dulu2? tulis name bagaikan si peronda berbaju biru(pengawas jiahahhaah)

-aishh kau ni banyak sangat tgk movie antu ler WAHAI TUKANG STARTER.
-aishh kau ni mesti takde kawan nak di msg,takpon kredit terlebih @ pakai line @ kaye benau.
-if there is a method to kill like this,mesti mcm cite espionage mcm ALIAS ke, CHUCK ke, teknology membunuh gune radiasi telepon @ getaran maut.wahaha USA = EVERYTHING is POSSIBLE
-if its true,9 people which dead from this killing technique shud be reported on TV,yo im a masscomer.freedom to speech.mesti akan outbreak punye cite pasal ni.

abes dah autopsi aku.k last.note tuk wahai STARTER.

"get a death note,write my name =).im provoking u.use ur superpower,like ayah pin.har har har"




FEDAP DGN SPAMMER,FWDER,NOOBSHIT,DUMBFUCK INTERNET USER YG TAK BAPE NAK PRODUCTIVE.SUMBANG LA PAPE SIAL.DO SUMTHING THAT MAKES UR MOM PROUD WITH U.



p/s:sekian terima kasut

0 comments: