EPL 2010/2011

harapan palsu umat manusia *VIA SOKERNET* telah kalah kepada Manshitter United dengan 2-1 ahad lepas. aku seorang penyokong club terkaya Mancity juga bergantung harapan kepada pasukkan harapan palsu umat manusia ini untuk membenam syaitannirajim merah ini ketanah lalu men-deny kejuaraan EPL untuk kali ke 19 kalinya. namum jelmaan singa RAJA ASLAN iaitu David Luiz *VIA SOKERNET* yang telah di buli, di sebat, di jadikan singa rodeo oleh syaitan2 merah.

nak harapkan pasukan sandarkan pada kenangan? LOSERFOOL? separuh season takda yang menang. juara EPL 18 kali kepala kakek enkau. tu dulu. ini era baru.

pasukan ART taski kanak-kanak wenger? sudah lah forever TROPHY-LESS. aku sudah hilang kepercayaan kepada wenger dan kanak2 taskinya yang selalu jadi mangsa kecederaan dek susu yang di bekalkan di taski berkenaan adalah bertaraf "local".

dubuk2 liar chelshit juga tidak mampu menandingi syaitan2 merah musim ini. walaubagaimana pun terima kasih syaitan merah memberi laluan kepada mancity untuk FA cup. takpela. club baru nak naik. start small. FA cup, big 4, masuk CL.dari club sandarkan pada kenangan? puiiii

0 comments: