#LobbyAmalV2

nothing much, heres another project, by me




Event : Lobby Amal 2.0 - Kutipan Derma Kilat Untuk Membantu Meringankan Mangsa Banjir Di Negeri Pantai Timur

Tarikh/Masa : 27 Disember - 3 Januari, game berlangsung setiap hari jam 10 malam (MYT).

Anjuran : Admin Twt_Dota Malaysia.

Ucapan ringkas dari ketua admin Twt_dota Malaysia,

Sebagai rakyat dan masyarakat prihatin, kami di twt_dota berhasrat untuk menyumbang tenaga dalam usaha untuk membantu mangsa banjir di negeri-negeri yang terlibat di serata malaysia, mungkin ada ramai individu yang ingin membantu tetapi tidak tahu cara, ada yang jauh ada yang tidak dapat membantu secara fizikal jadi kami, admin-admin di twt_dota malaysia bercadang untuk  mengumpulkan dana berbentuk wang ringgit dan disalurkan kepada mangsa dan badan-badan yang berkenaan, kami juga akan sertakan bukti penerimaan dan pembayaran wang tersebut untuk rujukan penderma.

Penyertaan adalah minimum RM10 untuk setiap individu, manakala RM50 untuk setiap pasukan. Jumlah kutipan yang kami ingin capai adalah minimum RM1000. Anda boleh hubungi saya untuk ‘lobby arrangement’. Kami berharap juga individu ataupun mana-mana pihak lain turut menyumbang sedikit sebanyak walaupun mungkin tidak terlibat secara langsung dalam Lobby Amal 2.0 kami ini.

Harapan kami, Lobby Amal 2.0 ini dapat menarik perhatian lebih ramai lagi individu di luar sana untuk membantu mangsa-mangsa banjir di Malaysia.

Terima kasih.

Sumbangan ikhlas anda boleh diberikan kepada;

Mohd Qayyum Bin Abdul Razak
No. telefon 0137382205
Steam ID qayyumx
CIMB 01050117688525

Kami juga akan cuba sebaik mungkin untuk stream beberapa game secara langsung di Twitch.tv Siti “pleiadesiti” Ariff malam ini, http://www.twitch.tv/pleiadesiti

0 comments: