why i dispice malay gamers.

malay gamers noob.tau berlagak, mempoyo sana sini, cari gado.then bila ramai rasa kuat,bila sorang rasa kecut je.dia tuduh dia pastu dia pukul dia balik.noob.malay babi.mcb you malay ham kar chan la.


ni one of webbies game yg aku main.so aku join faction Malaysia and most of them malays la.then aku try usha dia punya forum.fuwah seko2 cakap lebat.berbual kencang seperti angin tornado "derecho".aku new comers dlm faction ni so malas cakap banyak.yg taleh tahan battle stat masing2 belom sampai 150K tapi dia punya lagaknya ya allah kaw2 siot.rumah pon kalau stakat duduk dlm ranch dgn palace pastu kau nak lagak,tak payah.

so ada satu thread kat forum ni dia bukak la suruh hit org.dia suruh hit kawan aku.kawan aku tu battle stats nya 200K+ and kat dlm thread ni seko2 post yg dia dah penah kalahkan kawan aku tu.aku cam wtf? aku sendiri tak menang korang yg dgn stats cikai,rumah cikai,days old pon tak sampai 500 bole menang? nampak sangat la penipunya melayu ni.haih.bull shit la rumah baru mansion,days old 400+ then bole menang org stats 200k? sak my bloody cock.sial la benci betol aku dgn malays ni.sorry aku bukan sakit hati ke apa aku tak penah menang attack tapi aku rasa diorang ni penipu.aku sendiri stats tinggi,rumah mahal nak mampus main dekat 1300++ days pon takleh menang.why semua nak cakap up? semua cerita nak gebang je.kuat la hape la.buat crime masuk jail gak.kene mugged dgn org luar tu selalu je.mana pegi kekuatan korang semua.lanjiao

eh tolong la malays.stop this act of fake honour.sudah2 la tu cite gebang.sakit ati kau tau? kalau betul bagus takpe.mcm aku.god of gamers.dah berpuluh game online aku khatam.even got the title LEGEND GAMER u know.sakit ati sial.kalau betol la power takpe.ni power kemende.power taik.sbb org2 cam kau ni la cina dok kutuk.jadi hinaan untuk melayu elite cam aku.

FUCK YOU ALL MALAY GAMERS.DIU LEI LOU MOU

p/s : i am one of the elite malays in online gaming and the legacy of mine says i never lose that easily.i am legend.i am qayyumx.the pwner of all.

2 comments:

. said...

WAKAKAKAKA KO TGH LAGU STING-KO SETIA

ROFLMAOLOWTFBBQ

Anonymous said...

Just popping in to say nice site.