korean anatomy 104

peristiwa ini berlaku sebulan lepas.aku pegi karoke dengan wan n mat.3 jam lamanya.parking moto aku belakang tempat karoke tu.


selalu aku parking situ.selama2 2-3 taun ni rasanya kawasan tu ok.selamat.ada guard semua.tapi apa boleh buat,org kata, malang tak berbau.

nak di jadikan cerita, aku baru beli helmet cap KHI.lawa punya.kale putih.di beli kira-kira 3 minggu dari tarikh kejadian.maklumla aku ni kan peminat T-ara.lalu aku design la helmet aku tu.letak gambar hyomin kat situ.hantar pegi customized siap airbrush.

*flashback*

brader airbrush tu tanya :

"awek lu ke ni der?"

lalu aku jawab..

"lebih kurang la der.."

"comel awek lu ni der..biar betul der.." katanya...

sambil gelak sinis aku berkata "ye la der..kalau tak kenapa la aku nak abadikan lukisan dia kat helmet ni.."

lalu brader tu kata ok sambil meneruskan perbualan kurang matang dan serius di petang itu..
lepas 2 hari siap la helmet aku..

*hari kejadian*
lepas karoke tu balik la.tiba2 aku notice..kemak mana helmet aku ni..cari2 sekeliling tak jumpa.ahh sudah..kemak sungguh..

lalu mamat dan wan tertawa di dalam keadaan sinis dan kesian.haha..apa nak buat..benda dah jadi..

lalu aku pulang ke rumah tanpa helmet malam itu..dengan hati yg panas serta berperasaan seperti ingin membunuh seluruh penduduk kampung seperti yg di lakukan Uchiha Itachi...

p/s : moral of the story,korang semua jangan kenalkan dunia dengan hal ehwal K-Pop idol..aku tak sanggup hyomin aku di culik org..lebih2 lagi mat rempit keji durjana sampah masyarakat..

0 comments: