surat khas untuk kawan2 lelaki aku yang punyai girlfriend

kehadapan rakan2 saya.

                   tujuan saya menulis warkah ini adalah bertujuan untuk membuka mata rakan2 saya yang sememenangnya sudah hilang pertimbangan rasional dan pemikiran dan juga kuasa sebagai mana seorang lelaki di amanahkan untuk mengetuai dan memimpin kaum hawa. berikut adalah seberapa banyak points yang saya boleh persoalankan di mana kredibility dan kreditasi rakan2 sekalian sebagai seorang lelaki.

                   adalah bodoh jika rakan2 sekalian takut kepada girlfriend masing2. sumpah. perbuatan dan kelakuan ni sangat bodoh. kenapakah kalian sanggup untuk mengalah kepada girlfriend masing2? pernah kalian tidak takut untuk melawan ibu kalian?

                   mesti ke kau 24 jam nak ym dgn awek kau? mesti ke nak msg 24 jam dgn awek kau? dulik la long distance relationship ke apa ke. yang depan mata kau ni, KAWAN KAU LA SIAL. ORANG YANG KAU HADAP 24 JAM SEHARI MAKAN SAMA TIDO SAMA MAIN DOTA SAMA2. aku ajak kau pegi merayau kejap, bukan lama, aku siap nak sponsor. apa hal la kau ni cakap awek kau marah kalau ikut aku? awek kau tu sapa? awek kau tu apasal kau takut sangat? apa bagus ke awek kau tu? muka boleh pergi jauh ke?

                    sayang tu mmg boleh sangat. tapi jangan sayang bodoh sangat. sampai kau serahkan hidup mati kau, makan pakai kau, perbuatan seharian kau kat dia. wei pegi la mampus. bukan confirm jadi bini kau? aku cukup pantang kalau tgh makan or main dota lepas tu mati bodoh sia2 sbb jawab awek call. awek kau takde nye kena rogol kalau kau tak pickup phone la sial. mcm bodoh. nak keluar sikit bagi tau awek. nak berak bagi tau awek. kebodoh apa perangai kau? lancap taknak bagi tau?

                   kan aku dah panas. PERLU KE setiap benda nak report? PERLU ke setiap benda nak bagi tau? wei sial aku ni kawan kau la. kau takde duit, kau takde makan, kau mintak aku. kau bukan pegi merayu2 kat awek kau mintak duit dia makan dia. dah bodoh ke? sumpah kau ni dah bodoh. tak pernah bercinta.

                 walau aku penah gak ada serius relationship 2 taun lepas, tapi aku takde la bodoh mcm mana yang kau tgh jadi skarang. serius menyirap. mcm bodoh sial. otak kau sempitkan jalannya. mende kau dapat? jilat clitoris dia kalau kau jadi hamba dia setiap masa? kadang2 aku boleh tolerate. dgn aku kau tak boleh share sangat sbb konon2 private, dgn awek boleh share, tapi boleh tak kau tolong guna sikit otak benak kau tu tuk fikir panjang, sebab dan akibat perbuatan kau.

macam sial lah jantan ada awek ni kalau konek ada tiga dah lama dia bagi semua kat awek. suruh pegang. konon2 taknak teruna hilang kat betina lain.

SIALLLLAH PUIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

1 comments:

Pink said...

pompuan cenggini ade potensi jadik queen controll. mintak aku dijauhkan~