voice it out.

saya ingin meminta maaf kepada beberapa pihak tertentu kerana hari ini,saya dgn tidak sengaja terlepas cakap dan ter-marah-sangat-sangat akibat daripada keadaan hidung saya yg agak gatal,selsema,irritating dan juga ia boleh membuatkan saya hilang pertimbangan.

seperti mana yg anda sudah tahu,saya awal2 lagi sudah menyatakan bahawa jikalau saya di dalam keadaan hidung seperti ini.maka adalah terbaik jika anda membiarkan sahaja saya.tidak perlukah di provoke,atau pun di ajak berbual,kerana tindakkan anda itu boleh mendatangkan bencana pada diri anda sendiri.cukuplah sekali dgn satu buzz.jika ia tidak berjawab,janganlah di tambah lagi provokasi itu.

oleh yg demikian,saya di sini ingin meminta maaf di atas kekasaran,kekerasan,keterlanjuran bahasa dan juga segala benda yg menyakitkan datang daripada saya hari ini.jika tidak mahu memaafkan tidak mengapalah.saya faham.kamu tidak berguna satu sen pun.hanyalah sekadar kawan yg menyusahkan.mungkin boleh di beli dgn duit? iya.aku benar2 maksudkanya.aku sekarang sangat memilih kawan dan juga lawan.aku sudah tidak percaya lagi kepada makhluk yg bergelar manusia.

saya memanglah orangnya baik hati dan juga amat toleransi,tetapi apabila tidak kena pada tempatnya,mungkin saya ialah seburuk-buruk mimpi ngeri anda semua.

harap maklum.
sekian.

p/s : jika tidak mahu memaafkan tidak mengapalah.saya faham.kamu tidak berguna satu sen pun.hanyalah sekadar kawan yg menyusahkan.mungkin boleh di beli dgn duit? - begitulah nilai kawan di dalam kehidupan manusia kini.di harap kalian sedar siapa kawan2 kalian.aku masih mencari lagi.

0 comments: