2011 Japan Earthquake and Tsunami

satu malaysian butthurt.aku tak tau apa masalah org2 malaysia.benda mcm ni di kepoh kan?

mmg keluar CNN tapi ireport CNN je kot.

the whole world doenst give a damn. tapi only malaysian, mostly malay give a damn about this. gila bodoh dan memalukan. kepada tukang upload kau ni mmg bodoh. tak faham maksud literal dan subliminal katun ni. aku rasa kesian. taknak marah ke troll ke apa..tapi aku rasa sungguh kasihan...


kalau nak tgk our fellow malaysian yang butthurt sangat boleh pegi sini


facepalm sial aku.duh malu gila.

ni satu lagi. si bodoh FLOM (First Lady Of Malaysia)
tak ada otak. lagi la memalukan. dah sah2 jepun tu duduk dalam lingkaran api pasifik. kenapa tak belajar geography dari dulu? kajian tempatan ke. teknologi hijau kepala bapak. sungguh..aku rasa malu jadi seorang malay yang malaysian...




ROSMAH.KAU SUNGGUH MEMALUKAN.TAKDA OTAK.OMG.AKU INGAT KUCING AKU TU BODOH SBB BERAK SEPAH2.TAPI ROSMAH NI LAGI BODOH DARI KUCING

0 comments: