aku masih belum gila.

time 2.50 pm/monday/13 July 2009

before aku tulis bende ni.seblom aku tido lagi malam ni.dan seblom mungkinnya aku akan hilang dari dunia ni,sila take note yg :

bahawasanya,saya,mohd qayyum bin abdul razak,masih belom hilang akal dan fikirannya,dan juga tidak bercakap bohong,dan tiada yg tipu selain yg benar di dalam pengakuan saya ini,dan jika saya berbohong,maka nerakalah la tempat saya.

p/s : aku tidak main2 kali ni.serius.

ok aku baru je had a fucking A++ nightmare di siang hari.aku rasa it happens around 2 pm-2.30 pm just now,which is aku kene paksa kawin dgn bunian.yes.u see it,u heard it.BUNIAN.

ok as far as i remember,aku tgh jalan2 dekat highway i think,then then sumbody tarik aku and then suddenly aku dah tiba kat satu kampung ni.n then masuk rumah dia.at 1st takde pape.then suddenly keluar this sorang makcik asking me in bahasa melayu + serawakian/sabahan dialek sikit2 asking me where the hell did i go.n then dia tarik aku masuk another room suruh aku siap2.

meanwhile all the person there tak nampak muka.putih je bercahaya.cannot recognize them,some speaking english,some speaking malay,tapi ada accent mcm bahsa brunei/sabahan/serawakian sikit2.after that dia bawak aku g dapur,n makan.i dont know what the food is,tapi rasa nya mcm kanji (rice) and then lauk mende ntah.crap.so then lepas makan dia bawak aku keluar rumah.tgk cane persiapan for the marriage.

the culture,the language,the food ok mmg lain gila.mcm ada build minangkabau + modern touch in the architecture,aku tatau la kalau korang nak percaya ke tak,tapi this is real.aku sedar.mmg sesedar sedar nye.pakaian lebih kurang.cuma aku takleh tgk muka diorang je.putih bercahaya.

then lepas di bawak pusing2 sekitar situ aku kene suruh naik atas rumah.duduk.diorang pakaikan jewelery.then aku start fikir how to get the helloutta here and aku tgh pikirkan somebody too.somebody special.the reason why i wanna to get my ass out from this fucking absurd dream.

then ntah cane aku suddenly sedar from that dream.semput,berpeluh kaw2.lalu aku beristifar sebanyak mungkin.dan kemudian pegi toilet cuci muka lalu mengerjakan semayang zohor.

fuh..what a dream...what if that dream is real? kalau aku tak sedar from that dream,maybe aku dissapear from this world,never comeback again? sbb bende2 ghaib mcm ni selalu kot dlm mimpi2.damn aku rasa agak takut tuk tido mlm ni.if its happens again,and the worst selamat tinggal dunia? oh crap..

so then lepas semayang aku keluar bilik.aku tgk ada 2 bungkus buah.sebungkus mangis,sebungkus laici.em aku takkan makan kot those buah-buahan.maybe housemate aku bawak dari kebun dia.and that buah tu belongs to them.so im not gonna eat or touch them.better.

astagafirullah hal azim.subahanallah.what a dream...

3.08 pm/monday/13 july 2009

i hereby,mohd qayyum bin abdul razak done writing about my experience.
if,truely i dissapear,please take this journal and take it to harun din,so that he can bring me back to this world.

im not kidding,im not joking.thank you.

p/s : im gonna ask my ustat opinion on this in islamic studies class soon.if i still had the time to be in this world.

6 comments:

aidateddy said...

*jln2 diblog kamu lalu baca ur recent post*

O_O!

i.am.speechless.

cus seriously scary nak mati. tapi mimpi je kot. setan is playing with ya! jgn tido tghari bute lagi. =)

Qayyum Abdul Razak said...

XD haha what to do.
true its damn scary tho.

Paishx said...

lolx.
kdg2 bende neyh btol doe
bunian masok dlm mimpi
mcm nk smpai kn sesuatu kat ko
jgn memaen..

aaaa
tu la kau
nk awek hot je taw
amek kau..
skali bunian tros
wakkakaka

Luna said...

wohoho.. tak pernah mimpi bunian...

hahaha!

nape tak makan buah tuh.. membazir je...

Qayyum Abdul Razak said...

luna.why dont u try urself

paishx.

lmao..salah ke aku berkeinginan?

Paishx said...

LOL..
x sala kot hahaha
rilek bro.
buat2 la dkt ngan tuhan ye :D