updates part 1.

setelah ke sana ke sini dan ke mari,akhirnya aku mengakhiri step aku di uniten.so far so good.so far ok je cuma facilitator sane cam puki skit.takpe lama lagi aku duk sana,maybe akan jumpa kot one day,maklumlah kalau tak pecah muka kau "wak dol" (bukan nama sebenar tapi ni yg aku ada info pasal sorang faci ni selain dari plate ego putihnya yg bertulis TAK 420)

takpe.masa panjang lagi bro.anytime je tuhan bole temukan kita.khwkhakhwa <---- gengster sial

so em.class aku ada 4 ketol je dari transfer kredit student.lol...sangat sikit
sorang time bomb,sorang lagi unstable,sorang awek dan sorang lagi tu aku.

ok la accomondation dia,tapi agak jauh.cafe paling dekat 15 mins by foot,2 mins by motor.ok fineeeeee aku perlukan extra exercise.

time ceramah mende ntah aku mmg dah takbole nak masuk,so aku bersembang dgn lan,mazrul azlan yg berasal dari bentong,pahang.kawan 1st aku kat sini.kami mmg masuk kepala.bersama2 shah serta noah (ni bukan noah dari uitm okay).lalu aku bertemu sham,acai dan ali.kami membentuk pakatan baru di dalam geng transfer kredit ni sebagai pakatan menentang faci.

so time ceramah menatang SCORUN ape jadah tu kami bersembang pasal gadis dan trend.so dapat di simpulkan di sini,tiada satu trend pun masa kini yg dapat puaskan hati kami.maklumlah semuanya streotype kan trend local girls skarang ni.

gadis dan gitar:
lan : ah skarang semua nak main gita,ingat main gita jantan suka?
sham : haah,bajet pegang gita,ada rupa sikit dah bole femes.
acai : aku suka betol gadis2 mcm ni
aku : pass,tak attracted lansung
noah : huk aloh bakpenye sumo gewe2 hok nok main gita sokmo nih
shah : alah yuna naik,zee avi naik semua pun nak tiru

gadis dan cupcake:
lan : kalau gedik sikit2 dgn cupcake tu takpe lagi,kalau over rase mcm nak pijak je
sham : ade ke trend mcm ni?
acai : kalau cupcake tu semanis tukang buat aku suka
aku : alah masak pon tak lepas ada hati nak buat cupcake? lancau
noah : kawe dop make natang tuh
shah : biase la trend kan.

gadis dan camera SLR:
lan : alah POYO LEBIH LAH
sham : cane wei dia amik shot gamba mcm tu?
acai : aku ade camera sebijik tp tatau pakai
aku : haih...aku dah main mende tu dari 2004 lagi.skarang baru nak up? takpe ah
noah : mende hape dok main camera
shah : kalau amik gamba org takpe ni banyak amik gamba sendiri je

ULASAN AKU : tiada satu pon aku tertarik dgn trend mereka,mahu pun indie,mahupun bertudung shawl,mahu pun berkontek lense serta bertindik hidung atau mencelak mata setebal gothic.cupcake ke,gita ke,ape lancau ke pegi MAMPUS.cari la bende yg unik sikit.mcm jadi sukarelawan tuk kucing terbiar ke,suka main layang2 ke.unik tau unik?

YANG AKU MAHU : gadis biasa,yg suka makan asam pedas ikan pari serta professional bermain DOTA seperti aku.gamers type :D,rupa tak kesah,besa ke kecik ke buruk ke huduh ke cantik ke yg penting bole main DOTA!

wargh, esok kene pegi sepital lak.medikal cekap + full body cekap.rase mcm kene pnumonia.crap and suara aku still tak pulih2 till now.putus2 bila berkata2.arghhh.

till next time.

wak dol.lu jaga kepala lu.wa kasi pecah nanti satu hari

6 comments:

Unknown said...

haha.

YANG AKU MAHU itu sounds like me =x
wahaha perasaan habis

Qayyum Abdul Razak said...

jangan perasan pls

Paishx said...

lolx -_-".

Rfq Kml said...

nanti aku tolong carikkan gadis yang bernama



Siti Nur Qayyumah Binti Abdul Razak.



omg what a cute name

Qayyum Abdul Razak said...

kepalapukidotcom sama kau rafik

Marker Hitam said...

HAHA rase mcm nk murtad jea, tuka jantina. kesian jea tgk bebudak pompuan skg -,-