motif.

naim dan aku berkongsi satu benda.kami kawan dari kecil.

kami berkongsi benda yg agak unik dlm hidup.yg mungkin kau semua takkan kongsi.

mungkin kau semua takkan faham.mungkin kau semua takkan tahu.

"hatred is the only thing that keep us going and going"

dlm minda kami.yg ada hanyalah..

"yang kuat akan sentiasa baham yg lemah,survival of the the fittest"

adil? duh itu tuk org yg lemah je.sbb tak mampu nak achieve apa yg org lain bole dapat dgn bend the rules.lalu undang yg berteraskan keadilan di wujudkan.tetapi itu salah sebenarnya.dengan adanya undang2.org2 yg berkebolehan tinggi akan sentiasa di batas dan terbatas oleh nas2 org2 yg lemah dan mengharapkan undang2 serta keadilan di dalam system kerana semata2 ingin berdiri sama tinggi dgn org yg berkebolehan tinggi.

adakah ini adil? ini pengertian adil? mcm ni ke undang2 berfungsi? mcm ni ke caranya utk semua org berjaya sama2? bullshit.

aku hidup dalam dendam.setiap hari penumbuk di genggam.muka2 org yg di benci terus menjadi bahan bakar di dalam hidup aku.aku percaya.cara untuk menjadi kuat bukan dgn berpegang pada keadilan.bukan kepada kesaksamaan.dan juga bukan dgn undang2.

kebencian mendorong aku menjadi kuat.menjadi lebih sedar dgn keadaan sekeliling.daripada aku tgk je dia berlaku,baik aku yg membuatnya berlaku.daripada kena kawal.baik mengawal.

mulai hari ni.aku takkan pedulik siapa sekali pun kamu.mana pun kau asal,berapa kuat kau.berapa ramai kau,berapa kaya kau,berapa cantik dan berpengaruhnya kau,selamat makan penendang aku ni.

p/s : unleash the devil inside the mass.

2 comments:

Marker Hitam said...

W-H-O-A :OOOOO

Paishx said...

aku pn same yum T_T
tiada berlembut lagi dlm hidup