malasness,sakitness dan sesemeness.

batu pahat tidak berhenti hujan.
aku pula tidak berhenti di datangi masalah kesihatan.
aiyah dgn jari patah.
hari2 pon seseme.
sangat irritating u know.
hati pon hari2 sakit.

so aku di datangi masalah malasness,sakitness dan sesemeness.
no dota sehinggalah hari menjadi cerah,dan seseme ini hilang.

haih.benci betul bila seseme.tolong la jgn kacau ke anything.mmg kene tumbuk jgn tanya aku kenapa.pelis.any doctor yg bole solvekan masalah seseme kronik aku ni pelis ubatkan.aku jadi hamba sampai mati pon takpa.tak tertahan dah seseme ni T_T

tasukette janai.onegishimas T_T

1 comments:

Rfq Kml said...

sangat irritating u know. << ini kedengaran agak bapok.ok ok.i know.disambiguation > qayyumx is the BAPOK GOD of the new era.


kau anak buah yasmin ahmad ?