PUKIMAK BAPAK KAU LA

KALAU MELAYU CAKAP PASAL MELAYU, RACIST, KALAU BANGSA LAIN CAKAP PASAL BANGSA LAIN, LIBERAL. Freedom fighterlah. Visionarylah.

Visionary kepala taik. Pukimak mak bapak kau.

Toksah nak kelentong aku la. Aku bergelumang dengan ideologi liberal sejak lahir. Dengan perkauman sejak lahir.Apa Dr M cakap memang betul. Melayu yang jahanamkan Melayu sendiri. Nakkan perhatian. Nak jadi cool dan popular. Last-last? Pantat. Tu je jawapannya.

Pastu yang tak reti bahase, memang jadi racist sama macam si racist-racist bangsa lain jugak.
Orang paling banyak tolong aku ialah orang Melayu. Yang paling banyak jahanamkan aku, orang Melayu jugak.

Orang Cina pernah tolong aku. Nak tipu aku pun ramai. Orang India pun ada. Semua ada lah.
Orang putih pernah tolong aku. Pernah nak pedajalkan aku. Mana diorang sekarang? Pergi mampus. Peduli taik aku?

Takyahkan Cina atau India. Orang Yahudi pernah tolong aku. Masa aku mula-mula menulis dulu, aku pergi ke internet. Kononnya nak publish buku la. Ko tau sapa yang tolong aku? Minah Yahudi editor website right-wing melampau.

Dia bagi aku tunjuk-ajar dan nasihat pasal menulis, pasal nak cari agent, nak cari publisher.
Yang pakat gelakkan aku? Orang Melayu. Orang Cina. Orang India.

Satu bangsa je yang tak pernah kacau aku - orang-orang. Orang-orang mana ada otak. Mana ada ego. Mana ada eksyen. Mana reti nak jeles tak tentu pasal? Orang-orang, muka pun main lukis je. Tu pun kalau ada.

Aku lepak dengan ramai orang Melayu, jadi banyaklah pengalaman aku Melayu nak jahanamkan aku. Nak cuba rogol jubur taik aku. Dan banyaklah pengalaman Melayu tolong aku.Hahaha. Melayu nak bomohkan aku. Last-last? Tok Bomoh dapat duit. Melayu jadi beruk. Aku relaks je. Cukup je, makan-minum. Sihat je. Tak payah pun menurun ke, bayar pengeras ke.

Aku menyampah dengan tok-tok bomoh ni semua. Penipu. Conman.
Aku cabar mana-mana tok bomoh santau aku sampai aku kurus. Santau la. Santau. Meh, meh. Lepas ko santau aku, tangaskan aku, dan lepas aku dah kurus, aku bayar ko RM400. Nak? Meh la. Meh.

Ko ingat ko lepak dengan hantu, ko best la? Ni, bapak setan ni. Kalau aku ada anak, aku namakan dia Lucifer. Takpun Azazel. Ko pakai ilmu hitam? Aku pakai Magic: The Gathering. Mati ooo. Puki sakit. Tumbuh kulampair.

Hahahaha!

Sikit-sikit, dengki. Sikit-sikit, dengki. Sampai ke mampus la pukimak kau berulat camtu je, pukimak! Lagi satu, aku menyampah kat Melayu perasan Liberal. Liberal habis. Pukimak mak bapak ko lah, liberal konon. Rebel konon.Aku kenal la, liberal betul. Bukannya bodoh piang macam bapak ko. Rebel betul tak sensitif macam betina berdarah puki la!

Melayu conman. YER. Melayu conman. Berapa ramai Melayu conman yang aku jumpa. Semua nak con. Sampaikan ada yang nak con supaya orang respek kat dia. Gila pathetic la woi! Melayu pinjam duit tak bayar balik pun ramai.

Ha, sekarang, aku dah tulis pasal Melayu. AKu Melayu yang tulis pasal Melayu. Ada sesapa nak cakap aku racist? Meh la. Meh.

1 comments:

Anonymous said...

aku rela born kafir sebelum menjadi islam sejati

dari menjadi melayu islam lahiriah tapi tindik 14 kat telinga, mabuk dan sebagainya

aku rela born komunis setia pada yang satu

dari dilimpahi duit, punggung penuh hujah demokratik dan najis

negaraku islam katanya. haramkan arak dan rokok, bolehkan dia (negaraku) bernafas tanpanya?

pokoknya diri sendiri. maruah dan harga diri jangan terus dibeli

aku rela bertuankan diktator dari dibarisi ahli-ahli politik yg berkaliber main kotor

"against the system doesnt mean i dont love my country"

Fahami dan hayati.

Teruskan menyokong Che Det.