wishlist 2009

haih.till march baru aku dapat fikirkan what do i want.i mean my wishlist.so im gonna list it down.

1.i need a new wallet.
-wallet lama sudah di pickpoket org didalam surau.can u believe that? di dalam rumah allah pon org boleh buat kerja.

2.maybe watch.
-pelik.kerana aku sangat jarang memakai jam di tangan dan hanya bergantung pada jam henfon saje.mungkin dgn kehadiran jam tangan aku akan lebih menghargai masa.harapnya begitulah.

3.new phone.
-haihs.i really need new phone with camera and 3G.itssssss essentttialll for a teenager like me.wake up u still teenager ke youth.sedar diri please.psp-phone mungkin umpama mimpi di dalam mimpi je.japs release only.haih..

4.new snowcap.
-snow cap yg tu benang dia dah tak elok la =( nak snow cap baru.mcm vocalist band aqua times.rastafarian style

5.nak new set of clothes.
-lama sangat dah since i do the shopping.pity me.balik2 baju itu,ini dan di ulang2.kasihan gelfren saya.boyfrennya tidak pandai dress up.gelfren cantik.boyfren mcm hawaw (bak kata org melaka).saya tidak mahu memalukan gelfren saya dgn bergaya selekeh dan buruk.i need style.cewahh

6.mungkin new perfume.
-leupar d'kenzo sudah mahu habis.ahh sayang nak habiskan.imported tho.i want summer from CK or boss' mens

7.mungkin kereta.
-harapnya duit saman dan insurance dari kejadian kemalangan tempoh hari cepat2 lah di selesaikan.boleh bayar duit muka kereta.nak myvi tak pun spectra.haha - bak kata/lagu hafiz henshin : hanya berangan

8.nak holiday/vacation
-i wanna go to perhentian or tioman or anything so call holiday trip/vacation.to rest up my mind.

9.nak ps3.
-attufah dah ada.aku bila lagi? skali lagi hanya berangan...

10.nak webcam
-dah lama aku teringin nak webcam dgn amoi2 online gaming.malangnya diorang suruh aku beli satu dulu baru bole webcam skali.zzzzzz celaka

11.ini mungkin berbunyi sentimental.tapi aku amat inginkan family meal.i mean.satu family duduk satu table,n then makan skali.kerana seingat aku..dah lama satu family tidak makan sekali..kalau ada pun 2-3 org.yg lain takde.mom and dad working.balik lambat.n then kadang2 makan sorang.tak pun makan kat luar.its been sangat lama since we had family dinner together.i almost forget how does it feels.

doesnt it nice? when makan ur daddy ask u : ha yum hari ni kau buat apa? hows ur life? duit cukup ke tak? abah ingat next week nak bawak kau pegi mancing ke etc2.i miss this.i miss my family bonds.last time i remember i had that kind of conversation with my dad waktu masuk uitm.nowdays when bola time je.tu pun diam je.need to improve the communication dad-son,mother-son,bro-sis,elder bro-younger-bro.

ya allah ya tuhanku.moga2 di makbulkan permintaan ku yg sekecil2 debu ini.aminnn
aku akan lebih berusaha untuk menjadi hamba mu yg taat.aminnn

p/s : petikkan kisah 4 hari lepas :

mom : yummmmm bangun pegi gunting rambut
aku : ah malas la.semak je la bising suruh gunting rambut
mom : semak kau cakap aku (sambil membuka pintu bilik)
(amik scraf dan getah rambut lalu di buang nya keluar tingkap)
mom : padan muka kau hahaha.semak ye.
aku : woiiiiiiiiiiii ingat murah ke.
mom : aku tak kira.kau pergi gunting rambut
aku : (zzzzzzzzz.tutup muka dgn bantal lalu sambung tido) kkk,dah la.tutup pintu nanti.

moral of the story : jgn melawan cakap mak.gunting rambut? hell no i'll pass.tq.

3 comments:

Rfq Kml said...

make this list mine too. so secare umumnya, kita mahu uang.uang itu amat pnting dong.dan aku mahu mencari awek yg mengejar uang.kerana mereka boneka.tidak kira in real life. atau di ranjang.WAKAKAKAKKAKAKAKA

|yanA Azizi| said...

wah..mama rawk.lol

Qayyum Abdul Razak said...

yah rock at "times"
crap.

-_-