pissed off

tadi time aku check in kat 4sq and tweet something pasal kutbah kat tempat aku there is 3-4 tweets yang aku rasa offended.

not quoting sapa2 or tuduh sapa2. but i think that is so rude.

kau kenapa? baru jumpa social networking interface ke? ke kau dah lama tak kena sebat dgn tikam kat perut bertalu2?

kau tak penah ke main twitter pastu bg tau org kau kat mana kau dgn sapa pastu buat apa? kekadang siap titpik. kekadang siap 4sq. aku rasa kau ni poyo. kau bajet hoot. tak kira la kau jantan ke betina. mcm sial tau tak perangai kau?

malas aku nak skolahkan sorang2. boleh fikir. kau rasa kau bagus ke? kalau nak attention jgn mcm tu.

kau ingat aku suka2 pegi sana main twitter? kau penah pegi semayang jumaat? kau tau mcm mana lautan manusia kat situ?

kau tak penah pegi class? jgn tipu la kau tak penah ngantok. apa kau buat bila ngantuk? tulis note kan? aku nak tulis kat twitter suka aku la? aku tak bawak pen dgn ketas lepas tu application notes aku rosak apa problem kau?

mmg tu tweet kau tweeter kau tapi aku rasa topic yang kau sentuh tu tak relavant. aku seriusly rasa offended. sial ah. panas tau? haih bukan aku nak tunjuk aku bagus ke apa tak tinggal semayang. aku share info kutbah, biar semua boleh beramal. kau nak suruh org benti sebarkan syariat islam? takyah drag benda ni jauh2. konfirm kau #terkakai nanti.

so nota kaki tuk semua tweet, bukan semua benda kau boleh tulis. tak kira la mention ke tak mention, etika kena ada, adab kena ada. lelagi berkenaan keagamaan ni. sumpah aku anti org camni. kau nak jadi @somalaysian ke? bangang tak bertempat. attention seeker. yang betina kalau dating, titpik 4sq bagai. dalam toilet pon amek gambar. lelagi yunarian/hijabster. kepala butoh pak hang. takyah real sangat.

yang jantan dok ciom bontot betina tweet benda mcm bangang. mende jadah korang ni? bahan typo. takde otak apa? haih

BANGANG

3 comments:

abu_dolah said...

gua tak ciom bontot betina tapi gua bahan sape typo. lu nak kata gua tade otak jugak ke?

i know typo is an art but after all, its for fun la bro. buat sonok2 gelak2. zzzzz

Qayyum Abdul Razak said...

i know. im saying this to the people who says "pegi la dengar kutbah instead of tweeting"

eeeeee

abu_dolah said...

@somalaysian! LOL. let them be then.. hehehe